Mijn algemene voorwaarden zijn zonder poespas en blabla. Gewoon zo helder als ik het kan verwoorden 🙂
1. Definities
FoodieFit is een eenmanszaak. En daar zit ik achter: Charlotte van Liessum! De klant… dat is de persoon die graag gezondheid terug wil winnen. Deze persoon betaald mij zodat ik kan helpen op vele vlakken. Op deze manier kan ik mezelf en mijn gezin voorzien van echte voeding, daarnaast investeren in FoodieFit en ook weer meer mensen helpen! Wil jij mijn klant zijn?
2. Hoe kun je FoodieFit bereiken?
Bel me: +316 2491 4384
What’s app me: +316 2491 4384
Mail me: charlotte@foodiefit.nl
Schrijven kan ook! Het bestaat nog. Adres: Lobroec 40, 5673 BA Nuenen
3. Je kunt me bijna altijd bereiken op:
Maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur
Een app sturen mag 24/7, ik reageer altijd binnen 24 uur.
Wil je graag langskomen? Dat kan natuurlijk ook! Maak hiervoor telefonisch een afspraak, dan weet ik wanneer ik de koffie aan kan zetten 🙂
4. Handige nummers:
Kvk-nummer 73499919
BTW-nummer NL141345287B03
5. Toepasselijkheid
Deze voorwaarden gelden als je iets bij me koopt of gebruik maakt van mijn diensten als coach. Hierin staat wat ik voor jou doe en wat ik van jou verwacht. Op dit moment bied ik alleen nog virtuele producten in de vorm van mailings en diensten aan. Deze kun je niet retourneren (zoals bij fysieke producten wel het geval is). Als er een foutje op de productpagina staat behoud ik me het recht voor om deze aan te passen. Indien je het hier niet mee eens bent, krijg je na overleg uiteraard je geld terug gestort!
6. Overeenkomst
Wat klinkt het toch allemaal serieus hè? Eenmaal iets aangekocht, ontvang je een bevestiging per mail. Heb je niets ontvangen? Laat dit dan snel weten zodat ik erachter aan kan gaan. Het blijven computers en systemen dus er kan altijd een keer iets misgaan.
In het geval van coaching krijg je altijd eerst een offerte toegestuurd. Hier wil eerst een schriftelijk akkoord op van je zodat het voor ons beide helder is wat we hebben afgesproken. Afhankelijk van onze overeenkomst stuur ik de factuur per afgesproken periode toe.
7. Herroepingsrecht
Een staafmixer kun je altijd terugsturen, maar mijn digitale programma’s en coachingdiensten niet. Eenmaal betaald moet je er dus van uitgaan dat je het bedrag niet meer terug kunt krijgen.
8. Levertijden
Maar het wordt toch niet opgestuurd?.. hoe gek het ook klinkt, ook virtuele producten hebben een levertijd. Je kunt ervan uitgaan dat je binnen een uur het aangekochte product of het eerste exemplaar van een reeks mailingen in je mailbox ontvangt. Echter hebben we online te maken met meerdere factoren waardoor een aankoop vertraging op kan leveren. Het kan zijn dat de server van jouw mailbox vertraging oplevert, maar ook de server waarop mijn producten staan kan de boel even tegenhouden. Heb je nu binnen 12 uur je product niet binnen? Laat het dan weten! Ik of mijn IT-er duiker er dan zsm in.
9. Wat gebeurd er dan als ik niet happy ben?
Mocht je ontevreden zijn over mijn virtuele programma’s (wat ik me niet voor kan stellen!), laat dit dan alsjeblieft aan me weten. Ik streef ernaar iedereen gelukkig te maken en wellicht kan ik dan op een andere manier iets voor je betekenen.
Op gebied van coaching kun je natuurlijk tijdens onze gesprekken makkelijk aangeven als je iets niet prettig vindt. Ik luister heel oprecht naar ieders wensen dus je hoeft je nooit druk te maken. We komen hier altijd uit samen!
10. Prijzen
Hier ben ik zo helder mogelijk in! Alle prijzen worden exclusief btw gecommuniceerd, dit staat er ook zo bij vermeld. Eenmaal in het betalingsproces wordt deze er zichtbaar bij opgeteld. In het geval van coaching krijg je eerst een offerte waar de prijzen ook excl. btw vermeld staan. Op het einde, bij de totaalsom tel ik het erbij op.
Verzendkosten zijn er natuurlijk niet bij FoodieFit! Dat is het leuke van digitale producten. Wellicht in de toekomst, als mijn te gekke snijplanken op de markt zijn 😉
11. Nakomen beloftes en klachten
Don’t worry, ik vind het verschrikkelijk als iemand niet blij is. Als je dit laat weten zal ik alles in het werk stellen toch een lach op je gezicht te toveren! Wat ik beloof, kom ik na. ALTIJD.
12. Geschillen
iiieuwk, dit zou ik echt heel rot vinden. Maar mochten we er echt niet uit komen samen, dan leg ik je zaak binnen 6 maanden voor aan de geschillencommissie.
13. Verandering
Mocht er in de toekomst iets veranderen aan de algemene voorwaarden dan pas ik dit aan op de website.